EU-Friendly! A szállítást az EU-s tagállamokba is biztosítjuk!

Szállítási és Fizetési Információk

 Fizetési információk

Banki utalás Raiffeisen Bank logo

  • Ha ezt a fizetési módot választod, akkor átutalással kell kifizetned a megrendelésedet, amelynek részleteit a visszaigazoló e-mailben is elküldünk. A vásárlás összegét a következő számlaszámra kell utalnod: 12010659-01534739-00100009 (Raiffeisen Bank)
    Kedvezményezett neve: Health Point Kft. 
    Kérjük, hogy a közlemény mezőbe írd be a megrendelés azonosító számát, melyet e-mailben is megkapsz. A megrendelt árut az ellenérték beérkezését követően indítjuk el.

Befizetés bankfiókban 

  • Bármelyik Raiffeisen bankfiókban kényelmesen be tudod fizetni rendelésed ellenértékét a 12010659-01534739-00100009 számlaszámra. Befizetéskor vidd magaddal személyigazolványod és lakcímkártyád és kérd az ügyintézőt, hogy a közlemény mezőbe írja be rendelésed azonosító számát (ezt e-mailben kapod meg a rendelésed visszaigazolásakor). A megrendelt árut a befizetést követően indítjuk.
Bankkártyás fizetés SimplePay bankkártyás fizetés
  • Egyszerű és biztonságos fizetés bankkártyával. Webáruházunk fizetést előkészítő oldaláról az OTP Mobile által üzemeltetett SimplePay fizetőoldalára irányít át, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. Fizetéskor cégünk nem jut hozzá fizetési adataidhoz.  

    Elfogadott kártyák: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron és American Express.
Utánvét mpl_logogls_logo
  • Ha ezt a fizetési módot választod, akkor az áru átvételekor a futárszolgálat kézbesítőjének kell kifizetni a megrendelés ellenértékét. A futárszolgálat kézbesítője az átvett pénzösszegről nyugtát ad a részedre, s a fizetéssel egy időben adja át a megrendelést is. 

  

 Szállítási információk

GLS HázhozszállításGLS Házhozszállítás (Díjtalan)

A kiszállítás rugalmas kézbesítéssel történik melynek lépései a következők:

  • • A GLS futárszolgálat a megadott e-mail címen értesít a kiszállítás várható időpontjáról és lehetőséget ennek módosítására. 
  • • A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kapsz, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.
  • • A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre. Az e-mailben megadott linken keresztül rendelkezést tudsz rögzíteni, melyben kérheted a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban.

MPL Házhozszállításmpl_logo (Díjtalan)

  • • Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére.
  • • Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel.
  • • Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését.
  • • A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.
  • Postán maradó kézbesítés posta pont logo (Díjtalan)

    • • A Postán maradóként, PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap lehet.
    • • PostaPontok listája (N oszlop) A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges.
    • • Időérzékeny küldemény esetén különösen kedvező, hogy 186 postára - külön díj felszámítása nélkül - szombaton is kiszállításra kerülnek a csomagok, így akár a pénteki munkanapokon, 1 munkanapos időgaranciával feladott csomagok szombati átvétele is biztosított ezeken a helyszíneken. 

Kézbesítés Csomagautomatára Csomag autómata átvevő pont (Díjtalan)

  • • Automatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap.
  • • A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából.
  • • Amennyiben a csomag árufizetés szolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek az automatánál bankkártyával kell rendeznie az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.
  • • Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postára. Ekkor a címzett SMS-ben vagy e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át (a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap áll rendelkezésére). Csomagautomaták listája